Home/Over ons/Klanten/Virtual PBX Management Portal

Virtual PBX Management Portal

Het project is een applicatie voor het bewerken en beheren van een IP PBX-systeem (Advoco NetPBX) via een webportal op serviceprovider en huurdersniveau. Advoco NetPBX is een cloudgebaseerde oplossing die wordt gedistribueerd via serviceproviders die op hun beurt de service op hun eigen naam leveren aan klanten in Zweden en in het buitenland. Eindklanten (huurders) zijn kleine en middelgrote ondernemers.

Client
Advoco Systems AB (Sweden)
Advoco ontwikkelt een communicatieoplossing met een breed scala aan bedrijfsspecifieke functionaliteit
Tecnologies
  • WCF
  • HTML5
  • JQUery
  • .net Framework
Advoco NetPBX® is ontworpen om telefoondiensten te leveren via het bestaande breedband- en mobiele netwerk. De service is volledig onafhankelijk van de mobiele operators en werkt even goed met welke mobiele operator de klant ook heeft. Dit bevat gemengde omgevingen waarin de medewerkers verschillende operators hebben om verschillende dekkingssituaties aan te kunnen. He portal heeft een op rollen gebaseerde toegang: voor 'serviceproviders' en de beheerders van de eindklanten.

Voor de "serviceprovider" is dit het belangrijkste hulpmiddel voor systeembeheer en beheer. Het portal ondersteunt 'serviceprovider' merkstrategie en content management. Het heeft de volgende functionaliteit:

  • Overzicht van huidige huurders (eindklanten) en hun aantal;
  • Opstellen van een pool van nummers voor een huurder - het selecteren van nummers en ze reserveren voor een bedrijf;
  • Beheren van wachtwoorden van de beheerders van de eindklant;
  • Aanpassen van de portal uitgaven voor de eindklant, veranderen van het kleurenthema, met de mogelijkheid om een voorbeeld te beoordelen en de taal te selecteren;
  • Publicatie van nieuws voor eindklanten, nieuws kan van elke aard zijn, bijvoorbeeld over de lancering van een nieuwe dienst bij de provider of het begin van de verkoop;
  • Publicatie van waarschuwingen voor eindklanten, bijvoorbeeld over problemen in het systeem en de tijd nodig om het op te lossen;
  • Publicatie van gebruikersmateriaal voor eindklanten.

Voor tenant-beheerders is dit een portal voor het bewaken en beheren van configuraties binnen de onderneming:

  • Verdeling van telefoonnummers van de pool naar specifieke mensen of groepen, PBX-constructor;
  • Installatie van welkomstberichten;
  • Beoordelen / bewerken / toevoegen / verwijderen van gebruikers: filteren / deelnemen aan groepen, eigenschappen, actieve gebruikers, regels voor inkomende oproepen omleiden in overeenstemming met de toegankelijkheidskalender voor werknemers, enz.;
  • Statistieken over oproepen: de opgegeven periode en het hoofdnummer, gemiste oproepen, totale oproepen, beantwoorde oproepen, gemiddelde antwoordtijd.

Hoe was E-ngineers betrokken?

  • Afronding van eisen en functioneel ontwerp.
  • UI \ UX.
  • Ontwikkeling.
  • Testen.
  • Verbetering en ondersteuning op het derde niveau na de start van het project.
Advoco NetPBX® is gebaseerd op de nieuwste telecom-industriestandaard en IT-standaardtechnologie, zoals integratie met Microsoft Office. Daarnaast heeft Advoco een flexibel en gepatenteerd oproepbeheer toegevoegd, resulterend in een webgebaseerd schakelbord dat kosteneffectief, eenvoudig te beheren, flexibel en veilig is. E-ngineers specialisten waren blij om deel te nemen aan dit project en deze technologisch interessante samenwerking.